Здравейте,
имам следният проблем с Алфа 156 2.4 JTD. Колата стои на 60 градуса - ясно е че термостатът е забил на 2-та кръга, щото пипнах маркучите и 2-та топлят от началото като я припаля. Дотук добре.
Взех си термостат от същата 156-ца, пак 2.4 JTD от ударена кола. Но новият има 2 датчика!!?
Един с 2 кабелчета и още един с едно кабелче.
Моят има само един датчик (предполагам за обратна връзка за темп. към таблото). Гнездото за 2-рият ми датчик е затапено.
Някой може ли да каже 2-рият датчик за какво е? Обратен сигнал към ECU-то за различни режими спрямо темп.??
И друго - възможно ли е някой спец.-майстор да ми е затапил 2-рият датчик, за да не се занимава? Има ли модели, които работят само с 1?
Мерси за инфо-то.
имам следният проблем с Алфа 156 2.4 JTD. Колата стои на 60 градуса - ясно е че термостатът е забил на 2-та кръга, щото пипнах маркучите и 2-та топлят от началото като я припаля. Дотук добре.
Взех си термостат от същата 156-ца, пак 2.4 JTD от ударена кола. Но новият има 2 датчика!!?

Един с 2 кабелчета и още един с едно кабелче.
Моят има само един датчик (предполагам за обратна връзка за темп. към таблото). Гнездото за 2-рият ми датчик е затапено.
Някой може ли да каже 2-рият датчик за какво е? Обратен сигнал към ECU-то за различни режими спрямо темп.??
И друго - възможно ли е някой спец.-майстор да ми е затапил 2-рият датчик, за да не се занимава? Има ли модели, които работят само с 1?
Мерси за инфо-то.
Comment